21.6.12

AVALIAMOS O NOSO CLUB DE LECTURA: 2º de ESO.



Como todos os fins de curso pasámoslle a enquisa de avaliación aos nosos chic@s para que valoren o traballo realizado, fagan suxeencias e reserven a súa praza para o curso próximo, estes son os resultados:


2º de ESO:

"As lecturas foron fáciles, amenas e boas; o meu libro preferido foi Los juegos del hambre por que me pareceu un libro diferente aos outros." Como propostas de mellora di: "ler libros non moi curtos, as sesións un día á semana e as actividades unha ou dúas ao trimestre". Na valoración :"Cumpriu coas miñas espectativas, foi amena, enriquecedora e valeu a pena". "Quero seguir no club de lectura."
Lorena Villanueva Casal, 2º ESO A.

"As lecturas foron amenas e interesantes; a que máis me gustou foi Los juegos del hambre, En llamas e Sinsajo. O que máis me convenceu foi a excursión a Tui e os libros". Na proposta de mellora reclama máis reunións e conclúe: "A actividade foi moi divertida, cumpriu as miñas espectativas e valeu a pena. Si quero seguir no club de lectura"
Sara López Regueira, 2º ESO A.

"As lecturas foron fáciles, amenas e interesantes; a que máis me gustou foi Los juegos del hambre, a actividade que máis me convenceu foi a de Tui" Nas propostas de mellora di: " Volver a Tui cos do instituto da anterior excursión e que as reunións non sexan nos recreos". Valora o club dicindo: "Cumpriu as miñas espectativas, foi ameno, enriquecedor e valeu a pena. Quero seguir no club de lectura".
Dunia Ennabar Louriño. 2º ESO A.

"As actividades foron idóneas e a que máis me convenceu foi a de Tui." Valora a actividade como: "Moi enriquecedoraporque cando fomos a Tui aprendemos e visitamos moitos lugares; foi ameno a parte de coñecer a rapaces e das reunións do club sacábase partido; valeu moitísimo a pena e divertinme moito. Quero seguir o ano que vén"
Silvia Rial, 2º ESO A.




No hay comentarios:

Publicar un comentario