8.11.11

Comentarios a "Los juegos del hambre"

Aquí temos algúns dos comentarios que as chicas de ARCE van deixando ao seu libro de lectura:

me encanta el libro esta genial y estoy deseando leer la segunda parte !! aunque en la pelicula podian buscar a una protagonista mas guapa !!!
Por CRIS el Leremos: LOS JUEGOS DEL HAMBRE el 5/11/11

A mi me encantó el libro, te engancha muchísimo y no puedes para hasta acabártelo!!

este libro gustoume moito e un libro que engancha de aventura, violencia e amor. Creo que a calquera persoa que o lese gustarialle dado que comezas a ler e e dificil parar dado que te mete moito na lectura. 

8 comentarios:

  1. Lo que más me gustó fue la escena en la que Katniss se ofrece como tributo en lugar de su hermana pequeña.M e llamó especialmente la muerte del padre de Katniss.Lo que menos me gustó fue Cuando Katniss se aprovecha de Peetah para tener más oportunidades de ganar los juegos.

    ResponderEliminar
  2. a min o libro pareceme moi bonito porque é moi romantico e tamén moi triste e engancha un montón!!!:)estoy desexando ler o seguinte!!

    ResponderEliminar
  3. O libro "los juegos del hambre" pareceume fascinante un dos mellores libros que lin nunca xa estou entusiasmada por ler a segunda parte...
    As partes que máis me gustaron foron:cando Katniss se ofrece a ir a colleita en lugar da irman e cando a protagonista lle vota as flores a rue o morrer.
    A que menos me gustou foi cando termina e quedo coa intriga...
    O principio no me parecia moi entretido pero seguin lendo e o final non puden parar!en xeneral gustoume moitísimo
    Paula

    ResponderEliminar
  4. El libro es muy interesante,me gusta mucho la historia,espero que las demas partes sean igual de emocionantes y acabe todo bien,que siga manteniendo asi la intriga porque engancha bastante.

    ResponderEliminar
  5. Buff.... encatoume este libro... é o mellor de todos os que lin ata o momento. Oxala non acabara esta saga nunca.Tamen chorei moito por Katniss e Peeta.Agora estoy lendo o segundo libro e tamen ten as mismas trazas que este.
    Gustome moita a parte na que Katniss e Peeta ían comer a ballas porque no me parece moi ben o k fan neses xogos.E non teño o momento que menos me gustou porque adoro este libro!un saudo! Maite

    ResponderEliminar
  6. Este libro encantoume.Conta unha das historias máis bonitas que lin en toda a miña vida.O único que non me guatou foi o momento no que mataron a Rue,porque me pareceu inxusto.Unha das partes que me resultou un pouco desagradable foi o momento no que se describían as feridas que sufriron no tempo que estiveron nos xogos.
    O que máis me gustou de Katniss foi a súa forma de ser,xa que só pensaba no benestar dos seus seres queridos. Estou impaciente por rematar xa o segundo libro... :)
    Tatiana Fernández

    ResponderEliminar
  7. Este libro no está nada mal, tiene escenas de todo tipo y no te deja despegarte de el ni un minuto.

    Mi personaje favorito es Katniss, porque es bastante especial en comparación con los demás.

    Espero que el próximo libro sea parecido.

    ResponderEliminar
  8. A mi me gusto todo! Pero sobretodo la parte en la que le canta a Rue, y tambien cuando Peeta se le declara en público.es un libro genial que engancha a casi todo el que lo lee. Me encanta!!!
    Belén.

    ResponderEliminar